Modravarden.se

Då har vi vart hos vår frodiga barnmorska igen då. Där talades det om hormoner som man blir ledsen av samt om foster som gömmer sig på ena sidan av the lifemother. Vi lyssnade även på valpens hjärtljud och det konstaterades att allt var normalt.  Det togs prover på blodtryck och socker samt järn. Anna ordinerades järntabletter då detta värdet var lågt, dessa piller skulle gärna tas i samband med någon form av C- vitamin, tex jos. Nikotinhalten var nästan obefintelig och för detta ordinerades en till två Marlbro om dagen, dessa skulle tas med någon form av humle, gärna öl trodde Anna.

Vädret här i norrlandet är klart och kallt, - 21 faktiskt, men i Lycksele 12 mil innåt var det nyss -32. HA! dom drog det kortare strået. Jag har just kommit fram till att jag kommer att vara den enda idag levande människan som snart genomlevt en vinter häruppe utan handskar eller vantar (vilket bevisar att Stockholmare ÄR tuffare än norrlänningar). Man gör väl sitt för ekonomin liksom. Nu ska jag barkadera mig och vänta på den fatwa som norrlänningarna nu lär uttala mot mig för tidigare påståeende/Patrik

Kommentarer
Postat av: Stefan

Förstår infödingarna vad "fatwa" är? Skriv byspö för tydlighetens skull.

2009-01-16 @ 13:59:42
Postat av: Patrik

Ah, bra poäng där...Byspö= fritt översatt.

2009-01-16 @ 14:57:40
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0