FLYTTHJÄLP SÖKES

Den sista mars så skall släpet packas och lägenheten städas. För detta behöver vi frivilliga slavar som med sina kroppar som insats assisterar oss med detta. Givetvis utgår ingen ersättning utöver den lagstadgade flyttpizzan men trevligt sällskap utlovas iaf.

Frivilliga anmäler sig till C/flytt Patrik antingen via tele som ni har eller här i kommentarfältet.

Relalated shit: BMW 320i - 02 säljes, M-paketet, SoV, 17,000mil, säljes nybesiktigad. Spinner loss på is. Säg ett pris så snackar vi/Lyckligaparet.

Kommentarer
Postat av: Tina

Flytta vart & hur långt är det från nu varande boendet. Ring Magnus fråga för jag känner för en helg tripp lite längre norr över. Men gubbe ställer frågor som jag inte kan svara på.

2009-01-10 @ 23:52:20
Postat av: Anna

Jag har ju vanan inne, så varför inte. ;D

2009-01-11 @ 00:16:42
URL: http://darth-harald.blogspot.com
Postat av: Patrik

Låter finfint det där, vi kommer eventuellt att hålla er ansvariga för dom där löftena.....Vi hör av oss.

2009-01-11 @ 09:45:56
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: ChristianB

Anmäler mig frivillig.

2009-01-11 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0