Fältblogg, herrens år 2009

Då är jag på plats i AROS, närmare i bäverboet Regulatorn. Här luktar det gammal fylla och ovärdighet. Själv är jag oskyldigt till den dekadenta känslan som vilar över dessa 27 kvm då jag i stort sätt var nykter i går. Detta pga ett magrelaterat problem om jag börjar tröttna på. Men jag hade trevligt som vi vuxna säger, nu vanaks frukostpizzan och därefter ett besök på den lokala skolan där böcker skall lånas. Gårdagens höjdpunkt var perukprovning, bild kommer.

Kursen i veckan var ungefär så upplyftande som man hade förväntat sig, jaa jag vann nedläggning och bojning + att jag gick alla rätt på provet, det här är inte för att jag är sååå bra utan mer för att nivån på dom där kurserna mer får en att undra om dom verkligen behövs.

Mer skit kommer så snart jag har tid, nu rycker dom i mig här och det gör lite ont. Saknar mig lilla fru som är utomlands och går på strippklubb and what not. Vi snackades i går och kom fram till att vi är bäst tillsamans/Patrik 

Kommentarer
Postat av: p´s lillasyster

jaa ni har inte varit tillsammans tillräckligt länge för att uppskatta att vara ifrån varandra än...

(inte jag och mange heller tydligen)

over and out..

2009-01-30 @ 13:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0