En harmonisk Örjan Lax

Då har det blivit så olyckligt att jag måste jobba idag, arbeta alltså! Kränkande, jag som nästan hade kommit igång med studierna eller isf hade bekantat mig med spotify. känner mer för att lyssna på Rule Britannia på full volym och manipulera människors öde, likt en harmonisk Örjan Lax vill jag sitta på min kammare och invänta vårens flytt. Nog med poesi, nu stundar mockaschinolatte med kanel och vanilessens, eh stryk det där. Om en kaffe kommer jag att söka dagens jobb, förbanna min gamla vän som drar till USA i tre veckor snart för att senare gräva fram bilhelvetet och ta mig till jobbet.

Har ni missat FB gruppen så gå in och lägg till den, "Blondinbella, en skapelse av reklamare"./Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0