Åter i storstan

Då har jag efter 9 biljävel och 10 förbannade lastbilsjävel nått Stockholm. Det höll på att gå på röven då ingen påminnde mig om att tanka. Man behöver tydligen göra det trots att mätaren är trasig så strax innan uppsala så kom jag på att jag hade kört 57 mil utan att tanka, och det med en 60 liters tank, spännande värre. Men det löste sig då jag hittade en mack i Björklinge som nu för alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta. Annars så hostade bilen bara en gång, genom hela Sundsvall i ungefär en halvtimme, men det var bara en gång och det var ju fint. 

Nu har jag utfodrats med korvstroganof och lis och jag vill inget hellre än att dö på sängen just nu men det vore puckat så jag väntar en timme till...eller två. Har jag tur kanske min fagra fru ringer och lyser upp mitt trista liv. Jag mår fan fysiskt dåligt av den här stan. Självklart är det så att jag hetsar upp mig själv och självklart så manar jag själv till stor del fram den här skitmagen då jag är här, MEN, likväl så mår jag skit. 

Bara två veckor kvar/Patrik, på drift. 

Kommentarer
Postat av: Cinamonroll master

Våfflor? Ring för ETA.

2009-01-26 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0