Va nu då?

Alltså varför vaknar jag 0630 för när jag har somnat 0130?? Hur tänker jag då, detta kan omöjligt vara bra för min magstatus. Anna är i slutfasen på att förhandla med en eventuell bilköpare och vare gång jag har vaknat inatt  (typ HELA TIDEN) så har jag tänkt på bilen. Det KAN ju vara för att vi har hängt upp all vår lycka på att få den där bilen såld innan flytten. Mantrat de sista veckorna har varit - det där kan vi köpa när vi har sålt bilen. Det vi skall köpa är:
- Två nya bilar.
- En bostadsrätt.
- En väldigt lyxig resa.
- Kläder till oss båda.
- Smink och hårfärg till minst en av oss.
- Mat.
- Laga volvon.
- Möbler.
- Flyttpengar.
- osv osv.....

Som ni ser så har vi begärt över 1,2 miljoner för bilen. Nu ska jag försöka sova i soffan ist/Patrik

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Nej Patrik. Jag spenderar nästan hela dagarna på sjukhus, och där har jag ingen dator.

2009-02-17 @ 12:41:54
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Anna

2 nya bilar OCH laga volvon..

Vad ska ni med tre bilar till,

den lilla kan inte köra än på typ 17 år..

2009-02-17 @ 16:52:15
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: PAtrik

Asså två NYA bilar, det är för att vi förtjänar en varsin porsche, sen flyttar vi ju faktiskt till Värmland och där får 3 åringar lära sig att köra bil.

2009-02-17 @ 17:11:54
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anonym

han överdriver liite syrran.....(suck)

2009-02-19 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0