Nu vart det så

I går så dök en sån där hantverkare upp och rev ut allt i hallen, han ville absolut spackla hallen och jag var dum nog att låta honom göra det. Så alla kläder lades på en hög i vardagsrummet, ni vet där bordet och soffan en gång stod.

Så för att mildra chocken för min fagra fru så ringde jag henne och sade vad som hänt, sen föreslog att jag vi skulle åka till Karlstad över helgen. Sagt och gjort, kl0100 landade vi i C- town, trötta och med röv-värk. Nu har vi slaggat och käkat frukost, ska väl ta oss ut till IKEA och sen försöka tränga oss in i vår blivande lägenhet.

PS: Vi tog givetvis med oss lite flyttkartonger, allt för att underlätta flytten sen/Patrik, på vift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0