Idag gillade jag

Utan inbördes ordning samt med en lite kommentar.

- Att vi fick BMWn såld.  Nu har vi äntligen råd med 5 båtar, 7 bilar och 2 hus, prisa gud!

- Att Fredde är tebks från det stora landet i väst. Varför ska han får vara i karibien när jag fryser i Umeå?

- Att min fru kommer hem i morgon. Hon är ju rik för fan!

- Att min gamla hoodkompis och jag hade ett välldans långt och mycket givande samtal idag. Någon form av mental stimulans i den här vita öken.

- Att svärmor är underfundig. Mer stimulans.

- Att jag vågade skicka in ett text till en av dagstidningarna. Skiter lite i om den kommer med eller ej, tycker det var skojs att jag vågade!

Sen att Volvon inte startade på grund av kyla och ett trött batteri var nog mer jobbigt för min kompis som villa ha skjuts hem. MEN, det är lite ironiskt att första gången den inte startar är 3 timmar efter att vi har sålt BMWn/Patrik fortfarande förundrad över livet. 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det är ett dåligt omen att pansarlimmon strejkade. Gå nu genast ner på stan och införskaffa de fordon ni planerat för.

2009-02-19 @ 09:46:05
Postat av: Patrik

Will do!! Oklart hur bara, det är kallt.

2009-02-19 @ 09:53:46
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej ziggis, skit i olycksgeneralen. "Jag rullar" går alltid att fixa. Grattis!

2009-02-19 @ 15:11:08
Postat av: Stefan

Hemliga Molgan från Spånga har skrivit...

2009-02-19 @ 18:03:04
Postat av: Stefan

Demen... AJ...terar det ovannämnda. Är lite öm och saknar helosansalva i ovan nämnda ort...

2009-02-20 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0