Underhållningstips.

Isa har en grinig period. Hon vill bara bara va tätt, tätt intill och underhållas. Detta skapar vissa problem. T ex är det ett litet företag att få duscha ifred. Men, nu har jag kommit på tricket. Jag ställer babysittern med henne i utanför, öppnar duschkabinen så hon ser mig och sen sjunger jag jättehögt för henne - den enda låt hon blir tyst av för tillfället och som mamma skrivit själv:

Lilla Isabel du är så fin,
Mamma vill så gärna dricka vin,
röka cigaretter,
äta och bli mätter,
kanske sniffa lite terpentin.


Funkis!

Hur får man tid över till ett blogginlägg?

Spela Sean Kingstons Beautiful girl och dansa stripdans framför henne i babysittern. Hon tröttnar 40 sekunder in i låten och sover i 5 minuter efter det.

//Anna, eventpersonal någon?


Kommentarer
Postat av: Patrik

Strippar?? Men, jag slutar ju inte än på en timme...

2009-08-12 @ 17:31:05
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Alla sätt är bra, utom dom dåliga ;-)

2009-08-12 @ 19:51:53
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Beda

Hahahaha, funkar det så ;)

2009-08-12 @ 23:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0