Tom Curise är Jesus.

Följande inlägg består till stor del av översatta citat ifrån en intervju med Tom Curise, samanhanget är att han berättar fritt om vad scientologerna gör och kan göra.

- Som sicentolog har man möjligheten att skapa nya och bättre verkligheter.
- Att vara ST (jag förkortar det helt enkelt) innebär att man kan titta på en person och så vet man att man kan hjälpa dom.
- At vara ST och köra förbi en olycka, det är inte som vem som helst, man vet att man är den enda som kan hjälpa till.
- Vi är auktoriteterna på att få folka att sluta med droger, vi är aultoriteterna på sinnet (mind), vi är auktoriterna på att förbättra förutsättningarna. Vi kan rehabilitera kriminella. Vi kan skapa fred och förena kulturer. 
- När man reser runt världen som jag gör och träffar ledare inom olika fält, (konstpaus), dem vill ha hjälp. Dem är beroende av folk som kan och som har verktygen, och det är vi.
- Att vara ST innebär att folk vänder sig till dig.
- Om du är ST så ser du saker och ting som de är.

Alltså, om jag har förstått det här rätt så är scinentologerna en sorts hjälporganisation där medlemarna alla är läkare/psykologer och fredsmäklare. Vidare har de övernaturliga krafter och får spela in film. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, bojkotta den där dåren innan det sprider sig./Patrik, inte fullt så övertygad om Toms förträfflighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0