Olla (hej på spanska)

Nu tänker jag ju inte skriva det här inlägget på spanska bara för att jag nu mera (efter kvällens föreläsning) både pratar och skriver som en infödd, och då spanska infödd givetvis. Däremot så kommer morgondagens rättegång mot Töcksforsmissdådaren gå mycket bättre då vi kan ta det hela på hans hemspråk. Men ärligt, vem fan vill gå på rättegång klockan 0800?? shit va pretto!

Därefter bär det av för lyckligafamiljen, då blir det Kungsör, Västerås, Umeå samt Lycksele. Samt en del städer däremellan. Vi kommer nog att vara sparsamma med uppdateringarna men vi kommer att försöka skriva minst en gång om dagen så ni inte får abstinenns. Jag har till å med laddat kameran så dokumentationen kommer att bli fullständig./Patrik, som Paco fast bättre 

Kommentarer
Postat av: Anna

HOLA, om jag får be.

Sen e det bara Arabiska och Somaliska kvar så blir du samma språkgeni som din kloka syster ;-P

2009-08-25 @ 21:32:42
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0