Jobb och barn.

I min ständiga strävan mot det där drömjobbet så springer man på en del annat. Det är ju bra att man slipper gå hungrig så det borde man vara tacksam för men när ska jag känna att det där CSN- lånet inte var bortkastat? Nu har jag fått ett litet extraknäck till, kul att slippa vakteriet iaf.

Frun är ute och springer (jaa motionerar!!) och jag skulle sova med barnet. Det gick sådär, hon somnade och jag låg och jag låg mest och stirrade i taket, ibland på henne ska erkännas, mest för att hon är så dödligt söt./Patrik, för lat för att sova.


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Va e det för extra jobb då?

Man får ju inte skriva A om man inte skriver B ;-)



Söööötis Isa!!

2009-08-05 @ 16:05:31
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: P´s lillasyster a.k.a unga fastern

inte så snällt o lägga henne i armhålan på dig dock... fast hon är väl van vid det här laget..

O jaa hon e dödligt söt!

2009-08-05 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0