Hurra.

Jag har trillat dit och märker just att jag befunnit mig framför datorn i en hel timme och då hängfandes på en familjesida med forum om barn och barnuppfostran. Jag har inte kommenterat någonting, bara läst en massa inlägg och i min ensamhet dumförklarat de flesta stackare som klagar på att dom inte får någonting gjort hemma t ex. Så vaknade min dotter och jag förstår nu hur allting hänger ihop. Man får ingenting gjort om man sitter och läser/skriver inlägg på familjesidors forum för småbarnsföräldrar. Jag ska ge mig nu, men för att sammanfatta informationen jag tillskanskat mig idag på dessa sidor:

-Alla hatar bvc.
-Alla hänvisar till bvc när någon behöver råd.
-Alla tycker att barnmorskor är översittare.
-Alla rådfrågar sin barnmorska.
-Alla tycker att det är stressande att vara småbarnsförälder.
-Alla tycker att allting är okej.
-Alla tycker att just deras barn är genialiskt.

Det är så förljuget och motsägelsefullt tycker jag. Vet dom inte att det är Isa som är den mest genialiska ungen som någonsin tillverkats?

//Anna, vet bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0