En vanlig tisdag.

Isa börjar få tänder? Detta är lite väl tidigt väl, men vad ska man annars tro när hon dräglar som en dåre och tuggar på allt som kommer in i hennes mun!  Själv håller jag på att förlora mina tänder, har lite värk i motsatt sida än den som jag var och tillfälligt fixade här för någon månad sen. SKall ju tillbaka dit och göra en permanent lagning så fort vi får råd. Alltså kan det dröja mellan 1 och 2 år.

Jag och Isa gick upp vid 07 i morse sen lekte vi till strax efter 08 då var barnet hungrig så då väckte vi mamman i familjen. Därefter fick jag sova till 1130!! Jaa, jag har verkligen en FÖR go fru. Idag skall jag söka jobb som jag har tittat på, därefter skall vi handla och Anna har bestämt sig för att ut och springa så det skall hinnas med också. Men nu skall jag koka lunch./Patrik, utvilad men ändå trött>!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0