Det där med jobbet som jag kommer att få (nej på riktigt alltså)

Då har jag (igen då) sökt jobbet som jag var menad för. Det enda problemet är att det ligger i Stockholm (förlåt svärmor). Jag kommer givetvis att få det då jag skrev kanske det bästa personliga brevet som någon någonsin har skrivit. Hur som, nu skall jag gå och packa flyttlådor då det kommer att behövas då de snart lär ringa.

Och i den verkliga världen skall jag snart gå och bada med min dotter, detta då det har varit basjfestival idag och alla var som vanligt bjudna. I morgon är det Töcksfors som gäller så förbered er mentalt på anektdoter av norska karraktär./Patrik, snart anställd.

Kommentarer
Postat av: M

Här föreligger någon form av missförstånd. Det stavas K-a-r-l-s-t-a-d, inte S-t-o-c-k-h-o-l-m.

2009-08-11 @ 21:00:29
Postat av: Patrik

Tycker vi kan utlysa en tävling som går ut på att skaffa mig ett värdigt, välbetalt jobb och vinnaren får äran att umgås med oss närhelst vi behagar.

2009-08-12 @ 15:39:42
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0