Vämlandssnack

Jag har förstått två saker sen jag flyttat hit. 1. Folk från Kil sjunger när dom pratar och saknar förmåga till artikulation. 2. Alla från Kil jobbar på något sätt med telefonkommunikation. Detta innebär att jag TROR att vår soffa kommer i morgon mellan 11-11:30.  Vi var inne på Mio idag och dubbelkollade och det verkar stämma. Dock så kändes soffan lite mindre nu när vi provade den än vad den gjorde då vi köpte den. Kan vi ha växt så mycket?

Nu har vi vart ute och gått i en timme igen, vädret ser inte mycket ut men det är galet varm för årstiden tycker jag. snart väntar fisktillagning, och den eviga frågan är som vanligt. - Skall jag doppa mjöl först sen ägg sist ströbröd och kryddor eller skall jag kasta om ordningen? Det blir nog skitbra ändå.

Sängen väntar typ vid 21:30 redan då jag skall upp så där galet tidigt i morgon igen. Jobbar dag ons, tors så inge såsande i TV - soffan i morgon heller./Patrik, nyrastad. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du är nyrastad, för Anna menar jag.

Din ordning på paneringen är HELT enligt kok-konsten, tror jag. Iallafall enligt min

kok-konst ;-)



Hej hopp gummi.....

2009-04-14 @ 19:42:52
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0