Smygbloggarn

Vi kan ju egentligen inte blogga pga akut Internetbrist. Men idag har jag ringt och beställt sån där Internet som alla snackar om så i veckan blir vi med uppkoppling. Datorn helade jag på ett mystiskt sätt i förrgår, jag vill inte gå in på detaljer men det var ett fel som var trasigt som vanligt.

På onsdag skall jag jobba,och sen i typ 7 dagar på 1,5 vecka, kränkande på mig ära. Men stålarna blir ju ett välkommet inslag i fattigdomens Karlstad. Vi har tydligen börjar powerwalkat igen, vi var ute i går och i morse, vi ska nog ut på en längre tur i kväll också, späka fettet.

Sitter nu hos svärmor och försöker klura ut hur jag bäst kan skriva ut en ansökningshandling till en sån där KY - utbildning som lär vara sååååå bra (allt enligt Fröken Vit och Ozzy). Går allt som det ska så hinner jag söka den hemifrån i övermorgon. Nu ska vi ut i solen igen, K-town bjuder på sol som vanligt och en så där 12- 13 sköna grader/Patrik, snart där. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till jobbet då, är du typ timmis nu då?

2009-04-06 @ 18:15:16
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Mmm, "kropp till salu" tror jag termen är

2009-04-06 @ 19:40:56
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0