Mest för att bibehålla traditionella könsroller.

Okej.
Det r är vad vi/jag gjort idag:

*Tvättat
*Hängt tvätten
*Bäddat
*Köpt blommor och vaser
*Lunchat ute
*Emottagit en begagnad barnvagn i utbyte mot en flaska med ankor på samt barntandborste.

Jag förvandlas sakta men ack så säkert till en desperate housewhife (att jag bara refererar mig själv till ett TV-program i den stilen är ju förödande!). Jag måste med andra ord skaffa en hobby. Men först ska jag vara hurtfrisk och gå ut och gå igen (vore jag en av karaktärerna i "desperate..." så vore jag nog Bree blandat med hon slampan).

//Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet en perfekt hobby till dig.

Knyppling!

Det kan redan Patrik eller var det bullar han kunde kommer inte ihåg?

2009-04-13 @ 20:27:03
Postat av: Jesper

Det var min kommentar



Kram Jesper

2009-04-13 @ 20:28:32
Postat av: Anna

Tack för tipset! Men jag vill inte att han ska kunna något jag inte kan så jag måste ha nåt annat. Om du kommer hit kan du lära mig om blommor. Det kan han iallafall inte;P

2009-04-13 @ 20:29:55
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0