Tidspress

Nu har jag GÅTT tillbaka från skolan, där vi tittade på en film om effektiva team som var ifrån tiden innan datorer. Vidare lekte (gjorde) vi tre olika typer av test om hur man var som ledare. Jag var ju givetvis fantastisk som ledare på alla testade variabler. Det nedslående i det hela var att det är självrapporteringstest, då det är lite svårt att förhålla sig objektivt till sig själv så betyder just resultaten ingenting, FAN.

Min vackra tilltänkta kommer tydligen hem i morgon, detta är förenat med stor glädje då hon har lovat att vi ska sitta i soffan å dricka kaffe med Bailys och trubadura oss. Detta roar säkert hela västvärlden undantaget våra grannar. Hur som helst allt är inte av glädje då någon har brutit sig in här varje dag då jag har varit i skolan (förlåt Bosse, Universitetet) och använt porslin och kastat kläder på golvet, mao jag måste röja i kväll.

Är lite förundrad över vädret häruppe, det har nästan alla dagar när jag har bott här (12 dagar!!) varit fint väder, nu undrar jag. - Får man lida för det här sen eller är det alltid så här? Har snackat med söderbona och dom har haft det regnigt ett antal dagar nu. Detta kommer att utredas med hjälp av en reggrissionsanalys alt en Anova, (Magnus du får hjälpa mig)/PAtrik

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hjälpa? Tsss, det där är rena grekiskan för mig. Fråga Maaaaarit eller Mrs. Magoo, de lär enligt utsago vara grymma på sånt.

2008-09-10 @ 18:57:32
Postat av: Anna

Shit, e det någon sorts hustomte som varit inne och levt loppan hos er, eller?

oCH ANG. VÄDRET, JAG ANTAR ATT NI FÅR IGEN I VINTER *BRRRRR



pst.råkade komma åt caps lock och orkade inte skriva om..

2008-09-10 @ 19:52:15
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0