And the winner is...

....as always Anna!
Den här hustomten som Patrik bloggat om idag togs på bar gärning, sittandes i soffan, slötittandes på TV. Hmmm...MEN, han är ursäktad p g a nuvarande matlagning som försiggår i köksregionerna för tillfället.

Jag lyckades alltså överraska den jäveln (det här är MYCKET romantiskt btw) genom att komprimera ihop Hudiksvall och Härnösand på en dag. Detta innebär att istället för att behöva stumma 80 mil på en vecka, drar jag lasset på 100 eftersom jag måste åka till Ö-vik imorrn bitti. Om ingen berättar detta för någon kan jag erkänna att jag kanske tycker att det verkligen var värt besväret.

Nu ligger jag alltså i en grym ledning med detta överraskningsmoment som drog hem ett jäkla lass med poäng i ställningen. Jag invänar nu med spänning och ledvärk det stundande frieriet. I mitt högra öra har det hörts viskats om en stackars dansk pojke som väääääldigt gärna vill hålla med svensexa och det vore ju alldeles fruktansvärt att inte tillgodose alla danskars behov?! Så om inte annat för hans skull...

Nu får jag uppenbarligen äta. Tackar för det eftersom lunch och frukost påminde alltför mycket om mitt tidigare bananliv. //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0