Studiebesök hos hemmaman

Idag avstannar mitt sedvanliga arbete till förmån för studiebesök här hemma hos min hemmaman. Jag har idag fått se hur det går till när man sover förmiddag, söker ej inkomna jobb, pratar i mobiltelefonen samt pillar sig i naveln. Har jag tur kommer jag få se hur det går till när mattorna blir rena i eftermiddag.

Eftersom jag drabbats av "något-konstigt-lever-i-min-kropp-och-däför-mår-den-inte-riktigt-bra" så slipper jag nog hänga tvätt hemmavistelse till trots. Däremot bör jag med alla medel försöka ta mig ner till närbutiken för att inhandla ketchup. Nuförtiden har jag pasta hemma, när jag var singel fick jag äta ketchup och morötter-inte lika upplyftande.

Går allting som jag vill så bör jag må riktigt mycket vettigare imorgon och då planerar jag Skellefteå t.or. Är lite nervös för vinterväglaget, vill hellre ha snöpackade vägar än svartis, men man får väl ta det försiktigt. // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0