Ståckholm....som min fru säger

Hon sitter just nu i soffan och övar på sin Stockholmsdialekt. Vi fick ett kollektivt spel när vi i expressens lilla fredagsbilaga såg ett inlägg om vad folk hade på sig. Givetvis var det från storstan, en av tjejerna hade egenhändigt gjorda örhängen på sig och om dessa sa hon - vadå, de e såå Södermalm. En annan tjej berättade att hennes favvoassescoar är en kaffe med mjölk från 7- eleven. 
Och så undrar folk varför man har flyttat därifrån!!!! Ni som bor kvar, det är ju ni som behöver komma till insikt att NI lever i förnekelse. Å jaa vi vet att vi är hemskt ute som läster pappersversionen av expressen, eller ens för att vi läser expressen. Men som en Stockholmstjej sa till min fru när min fru på skoj sa - det är såå ute med latte. - Det är såå ute att säga att det är ute med latte. I love i't

Nu ska vi ner på våran stad och titta på kläder till mig, detta är om vi hittar bilen som har snöat över inatt. väldigt mycket snö kom det och det är mer på g som det ser ut/Patrik 

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni snöstorm också??

Lite dött härinne så man undrar ju om ni

lantortsbor har någon ström?????



Ha D

2008-11-23 @ 21:27:18
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0