kaffe å fika



Då kom vi äntligen hem från dagens äventyr. Jag har jobbat och jobbat över, tvättat BMW,n för att hamna på plus hos tanten och sen käkat en fullkomligt ljuv middag komponerad av min vackra fru. Sen vart den taxitjänst åt AnABananA och fika på ett dunkelt cafe i stan där viktiga saker avhandlades.

Jag har fått skittorra händer och fingrar, tror att dom fick sig mer än vad dom tålde i går då jag skar sönder dom på dessa förbenade miljöpåsarna som jag använde mig till att packa minst 444 kunders inköp. Till detta kommer den norrlänska vinterns stränga kyla (minst - 5). Funderar på att kräva en solresa av landstinget, det är jag värd för mitt bidrag.

 Nu har jag en hård arbetsdag kvar på jobbet, ska jobba den ovärdiga tiden 16-19 i morgon, hade det inte vart för den tiden så hade vi åkt till värmland i mogon ist. Nu blir det fredag morgon ist, typ 0600!! galet, med den avresetiden borde vi vara i Sundsvall när solen går upp. Sen blr det nog till en lunchrast på BK i Aros där ska jag passa på att träffa en av mina bestman's som jag tänker tvinga dit. Appropå BK, Annasnackade med Jenny i telefon idag och då berättade Anna om att jag i min ungdom vart Hamburgergeneral på BK, Jennys respons var något i stilen med - My god!! Med det menade hon då tydligen att det var drömjobbet.......dom skulle bara veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0