Jobbfrågan igen då

Då har man vart på en väldigt kort intervjuv. 15 minuter för att vara exakt, jag fick leda den själv och det gick sådär. Förstod inte riktigt vad jag gjorde där men kontentan var att jag kan komma att få timmar om det skulle dyka upp. I ärlighetens namn så är jag inte så het på att jobba där men  vafan gör man. Att sitta på en stol utanför ett rum i 12 timmars pass är väl inte riktigt drömjobbet.

Bättre gick det med telefonsamtalet därefter, jag får jobba fram tills jul nu iaf. Som butikssäljare, skitbra och ska bli skönt med rutiner och framförallt pengarna. I morgon em ska jag ner till aktuellt butik och få mitt schema.

FÖR STEFAN:
1. Det satt en liten klisterlapp (även kallad: Stalkersame) på mig från en frukt i går. Anna satte nog dit den i ett försök att skoja till vår tokiga vardag. När jag såg den tänkte jag spontant ta bort den. Men jag lät den sitta med motiveringen att jag snart är ett päron.

2. Jag stod i köket och Anna gick fram till mig och sa, - så still. Eftersom jag är livrädd för henne så gjorde jag det. Hon gick ett varv runt mig och gick sen och satte sig ner. - Vad gjorde du? frågade jag. - Antikrundan, svarade hon. Jag vill skilljas varje dag.

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Jodu Putterick, jag har en plan... Jag ska dra den med dig efter en avec den 29:e.

2008-11-12 @ 16:01:15
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du börjar förstå storheten! Kommer fnissa tills jag får mat i mig.

2008-11-12 @ 16:14:16
Postat av: Patrik

Lotta: Låter spännande det där men du hade mig vid Avec.



Steve: Jag förstår, men föraktar.

2008-11-12 @ 16:23:21
Postat av: Stefan

Du föraktar endast av anledningen att du inte förstår Storheten helt och fullt.

2008-11-13 @ 22:19:17
Postat av: Magnus

Jag trodde aldrig att jag skulle förknippa dig med

en frukt- å föresten, storheten i vad?

2008-11-13 @ 23:01:09
Postat av: Patrik

Du har väl alltid sneglat på mig.....din frukt

2008-11-14 @ 13:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0