JOBBANDET

I dag kan man söka jobbet som samordnare i miljöpartiet här i Uemå. Jag äter hellre krossat glas och får pungen mortlad av en same än att fika med Wetterstrand, så jag sökte det inte mao. Däremot har jag kvalificerat mig till den i landet bästa varupackaren, detta är givetvis en inofficiell utnämning där jag själv kan ha haft ett finger med i spelet i själva utnämningen. men ändå, lite bra är det ju. Sen vart det fin middag med Anna och Anna på Maxim, jag tillät mig själv ta två enheter alkohol efter det vart det hemfärd i vinterkylan. -11,5 grader och gnistrande snö, vackers så det förslår men kallt som fan.  nu ska jag betala räkningar. överväger att göra det i morgon ist så man känner sig rik en dag till, jaa så får det bli. I morgon ska jag jobbar 3 timmar ist för dagens 9. Efter jobbet i morgon blir det biltvätt och fruhämtning sen kommer jag givetvis att blogga mig blodig i morgon, men det lär ni ju märka/Patrik

Kommentarer
Postat av: P`s Lillasyster

Lyllos er som har minusgrader o snö!!! de kom typ 40cm snö här men de håller på o töa nu o de ska bli plusgrader resten av veckan!! D suger!! I 4 dagar va de vinter.....

2008-11-26 @ 13:43:35
Postat av: Stefan

Jag hade aldrig slutat garva om du sökt och fått jobbet! Helt plötsligt fick "de gröna" en annan färg på politiken...

2008-11-26 @ 16:47:38
Postat av: Patrik

Mm, när du säger det så där så låter det helt plötsligt lite lockande...

2008-11-26 @ 21:36:00
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0