Fredag

Vad ska man göra idag då? Känner mig på tog för dålig för att våga mig ner och träna, men är lite för rastlös för att inte göra något alls? Så har ni några förslag till verksamheter som inte kostar något och som är galet skoj så får ni gärna komma med dem.

Lilla frun väckte mig i morse, via telefon iof men det var fint att nästan ha henne hos mig när jag vaknade. Hon kommer hem till eftermiddagen, det blir skönt. MEN, ser drar hon ut på krogen, dessa ungdomar! Verkade inte finns något jobb för mig idag att söka heller. Har väl mer eller mindre förlikat mig med tanken att ta ströjobb tills vi flyttar, för det verkar mer och mer som om ATT vi kommer att flytta. Vi kommer aldrig att klara oss på en lön bara. Återkommer med svaren på världsproblemen under dagen/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0