CRAVINGS!!

Vi åkte en liten sväng till ICA Maxi för att bunkra lite till mig inför frugans bortanatt som innfinner sig i morgon. VI hade även pratat om ett paket Brago som ungefär är för mig vad heroin är för en pundare (gott alltså). Frugan vänder på en 5 :öring (ja kids, det fanns sådana en gång i tiden) och säger - chockladpudding! Jag försöker med att vi redan har kakorna varvid hon replikerar - CRAVINGS! Jag har inget att sätta emot och genast så gick det upp för henne hur hon under den närmsta framtiden kan få det hon vill. I matväg iaf/Patrik

Kommentarer
Postat av: M

ja, du - tyvärr! Och dessa cravings kan man faktisk få dras med 20-30 år efter förlossningen.

2008-11-06 @ 08:52:15
Postat av: Patrik

Åh fy fan, det är det ingen som har varnat en för! Jag tror dock att det endast är en social konstruktion men det vågar jag inte säga till henne.

2008-11-06 @ 13:25:11
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0