Beda



- 9 och kalla skor, ingen hitt. Nu saknar jag min fru samt sommaren. Detta kort är ett flygfoto från den sista färden i sommras. Två dagar innan jag mötte min fru för första gången. I min inbox hade jag 11 st kanotrelaterade mail nu när jag kom hem från jobbet. Tycker det var hög tid att dra igång planeringen nu, det är ju trots allt bara 7-8 månader inna vi ska iväg igen.

Har alltså jobbat idag, självklart var jag grymt duktigt så min fru slipper skämmas för mig.

Har funderat lite idag över hur det där med mognad fungerar. Eller kanske inte fungerar, det verkar som att ju äldre man blir ju barnsligare blir man, ju mer vill man springa med skvaller och sina egna tillkortakommanden vill man dölja genom att försöka få andra att se sämre ut. Detta är lite lustigt då jag jobbade på Burger king i mina unga år och de människor jag där arbetade med har så här med facit i hand visat sig vara de mest mogna. Detta då en tonåring visar vad dom tycker och inte, och vad konstigare är att dom visar det för den det gäller. Tänk vad VI som skall vara vuxna har att lära av dom som unga är. Frågan är när går det fel? När blir dom infasade i det svekfulla FEGA sättet att förhålla sig till varandra? (ovanstående utlägg handlar alltså INTE om mitt jobb för att slå ihäl alla ryckten INNAN dom börjar)/Patrik 

Kommentarer
Postat av: beda

alltså.. varför heter inlägget beda? är jag feg säger du?

2008-11-26 @ 00:31:31
Postat av: beda

beda?

2008-11-26 @ 07:09:05
Postat av: Patrik

?? haha inlägget heter Beda för att du i tidigare kommentar bad om uppdatering!!!!

2008-11-26 @ 08:23:15
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Patrik

Och NEJ,,,,,,det om feghet för några norrländska varelser!! inte fina sörlänningar som vi,.

2008-11-26 @ 08:24:08
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: beda

Haha, jag som gått o oroat mig :P

2008-11-26 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0