V:15

Då har jag under stor möda (räknat bakåt i kalendern mao) kalkylerat att vi idag går in i V 15 på den där graviditeten. detta måste innebära att det finns spännande information på vårdguiden. Så jag kollade och detta var vad jag hittade:

- Min son, eller dotter har en inte allt för brilijant framtid om det nu inte forsätter att utvecklas. Den kan nu, hicka + göra så att mamman känner små rörelser i form av  regelbundna tickningar. Det är som sagt inte mycket att bygga en karriär på. 

- Mamman kan här bli sugen på mjölk eftersom fosteret vill ha det till utvecklignen av sitt skelett. Snacka om telepati, - Mmm drick mjölk, jag vill ha mjölk....weird.

- Sen står det så här, och jag klipper in hela citat så att INGEN (läs Anna) tror att jag själv hittar på. "Stundtals kan det vara besvärligt att leva med en gravid kvinna. Humörsvängningarna kan periodvis vara stora."  Nu har jag inte det problemet eftersom jag regelbundet skickar iväg min kvinna. MEN skulle vi ha det så ska man tydligen inte nämna att det har med hormoner att göra, för det står också, men lite längre ner. Oupps...Hur som helst, nu börjar iaf jag bli lite nyfiken på den där personen som bor i min frus mage/Patrik 

Kommentarer
Postat av: p`s lillasyster

googla på graviditet så kommer de upp massa sidor där man kan läsa vecka för vecka grejjer!

2008-12-10 @ 20:09:20
Postat av: Patrik

JAHAAAA:-ooooo

2008-12-10 @ 22:07:25
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0