Rentvår mig lite


Alltså, hon får inte glass för att jag dyrt och heligt under högtidliga former i helgen lovade och svor på att jag inte skulle tillåta henne att äta onyttigheter. Jag tog även upp paketet med jordgubbsglass från GB som jag visste ligger i vår frys, då det svarade det lilla underverket - jag får inte äta det heller. Så nu när hon bönar och ber, tar paketet under tröjan och springer och gömmer sig så tror jag att det är en prövning, jag skall vara stark. jag ska vara konsekvent..../patrik

Kommentarer
Postat av: P´s lillasyster

Såklart ska ni göra upp ett matschema oxå!! inga onyttigheter här inte! Nääää Tänk om man går upp ett kilo!!!Herreguud!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-12-04 @ 08:57:41
Postat av: Anna

Hmmm... Jag är inget freak, promise. Och ett kilo, fine. Men åtta??!! Matschema btw, lät som en finfin idé.

2008-12-04 @ 20:29:35
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: P´s lillasyster

eh jaja...good luck...

2008-12-04 @ 20:54:55
Postat av: Anna

Jag gick upp ca 20 kg, BÅDA gångerna och visst jag kände mig som en blåval MEN jag åt gott ;-)

Du är ung (till skillnad från bror) allt rinner av sen..

Och om du bara går upp 8 kg så har du inget att ta av sen när ungen suger musten (läs. ammar) av dig.

2008-12-04 @ 21:04:38
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Asså, det här inlägget handlade om glass inte om barn och matscheman.......(Anna har diabetes och får därför inte äta så mycket skit).

2008-12-05 @ 07:34:43
Postat av: P´s lillasyster

Jahaaaa hur i H-vete ska vi veta de....

2008-12-05 @ 11:20:16
Postat av: Anna

Instämmer med föregående skrivare ;-P

Informera lite bättre nästa gång, de e ju viktiga saker att veta, så att man inte bjuder på

värsta sockerbomben om ni skulle titta förbi, ju, liksom...

2008-12-05 @ 14:41:45
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Oki, jag kan ha överdrivit en smula. Hon blir så stissig av socker, det var mer så jag menade..

2008-12-05 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0