Morgonstatus.

Min älskade Patrik tittade på mig när jag bytte om i morse och jag svor över att i stort sett ingenting jag hade passade min klumpiga kropp i förändring. Jeansen jag tänkte använda tog ungefär fem minuter att dra på sig endast för att jag skulle upptäcka att blixtlåset i dom var sönder.

"Men ta ett par andra då." Blev min blivande makes tips. Jag vet inte om jag behöver berätta egentligen att min morgon inte startade med idel leenden idag. (Jag har alltså samma storlek på mina kläder i garderoben).

Nåväl. Det blev en kjol av modell tant istället som jag måste borttränga att jag har på mig idag.
Nu ska jag fortsätta med reseräkningarna, är lite sen med lönen och det vore inte klockrent om min lön uteblev den här månaden (det verkar som om det är någon slags speciell månad då man spenderar massa pengar??)

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0