Here we go igen

Då var det dags för ytterligare en roadtripp. Den här gången är det Stockholm som gäller, eftersom Oskar och Beda vart lite oroliga att vi skulle klå dom i att gå för fort fram så gifter dom sig nu och därmet cementerar sitt försprång, FAN.

Min vördnade fru är galet trött och skall sova hela redan har hon sagt, detta kommer att vara förenat med en viss fara då hon kommer att få köra en del av vägen. Helst genom Sundsvall, mest pga den jävla stan aldrig tar slut. Det tar ju typ en halvtimme att köra igenom skiten. I storstan ska vi bo hos min bror med familj, mest för att jag ska få träffa mina syskonbarn också, dom har klarat sig länge nog utan mig nu/Patrik


 

Kommentarer
Postat av: P´s lillasyster

jag håller på och pyntar ner hela huset med tomtar ifall ni kommer förbi o fikar på sön : )

2008-12-05 @ 11:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0