GRÅ, GRÅTT

Vädret har just tangerat sig själv i tråkighet. Det har blåst kraftigt i två dagar och vart runt 0 an. Mycket av snön har töat bort och det är varken sol eller moln, det är bara kompakt grått. Detta är inte den norrländska vintern jag har blivit lovad, pengarna tillbaka.

Nu ska jag åka och jobba snart. Blir hela 4 timmar i dag med, har sökt tre jobb i går och fått ett avslag. Men avslaget gällde Sollefteå och där kan man enligt min fru ändå inte bo för att det är för jävla tråkigt där. Nu är det snart dags för färden söderut, ska bli skönt att få träffa lite folk. Det har ju inte blivit den anstormningen till Umeå som jag trodde sen jag flyttade hit. Är man kanske mindra populär än vad min hybris ger uttryck för?/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0