För Patrik.

Han ringde.
Han skällde ut mig.
Så det här är för hans skull, i kärlekens namn.

Ett: Jag har bäddat rent i sängen, vädrat alla kuddar och dammsugit under madrassen. Nu skola inga spindelkvalster bita mig i brösten mera!!! Dessutom har jag tryckt upp madrassen så långt det bara går mot väggen.

Två: Jag har finfördelat köttfärsen till köttfärssåsen i en halvtimme snart. Dessutom valde jag silverlök istället för gul lök, då denna är styggt mycket mildare för folk som har magproblem. Jag funderar nästan på att tugga köttfärsen och spotta ut den i pannan igen för att det ska bli riktigt finfördelat. Eller är det kanske ofräscht??

Tre: Jag har handtorkat ALLA lister i lägenheten, våttorkat golvet och tokstädat resten av lägenheten as well.

Fyra: Jag bloggar.

Allt detta är för hans skull. Ja, just det. Ni hörde rätt. Kanske lite för min oxå. Det där med städningen då. Eller sängen. Men bloggandet och köttfärstuggandet! Det ni...//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0