7:k

Idag är det ingen bra dag, min fru lämnade mig i morse och drog till Kiruna. Hon ska på en norra- norrlandsturne den här veckan och jag får inte se henne förens på torsdag kväll igen.  Utöver detta så vaknade jag 0030 och kunde inte andas, gick upp och letade efter nässpray utan resultat. Kokade honungste och soortade in ångorna. Vaknade sen igen 0530 av att jag hostade och mådde illa, som fan. Tog lite piller och somnade efter en timme. Sen vaknade jag av att min fru pratade med mig, jag kan inte ha vart så trevlig för hon drog efter ett tag. Vår första morgon utan gemensam frukost. kort efter åkte jag till apoteket och tjackade nässpray sen sov jag till 1800 då jag gick upp och kokade gröt. Nu är jag dödstrött och funderar på att sova igen. Måste ha fått någon Stockholmsbacill, måtte jag bli frisk tills på torsdag då jag ska jobba igen.

I morgon ska jag ta itu med bloggandet på allvar, om jag är starkare då alltså/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj, vänta bara till det är dax för dagisbacillerna... dom är otrevliga som fan för vuxna.



Krya på dig!



/Jonas

2008-12-08 @ 21:55:52
Postat av: Anna

Ja ni umgicks ju med barn i helgen, så det är väl möjligt att du fått nåt av dom.

Små barn har förmågan att gå runt och bära på baciller i smyg, liksom...

2008-12-09 @ 08:15:12
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Mm jag skyller inte på barnen här för jag var lite krasslig innan vi for...Men nu är jag något bättre!

2008-12-09 @ 14:40:31
URL: http://lyckliagparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0