Perspektiv för fan!



Jag är ju som landet vi lever i, fantastisk! Har på nån månad gått från 0 kondition till att kunna springa 5 km och tränar 3-4 ggr i veckan på gym. Detta trots min höga ålder, idag körde jag ett dubbelpass till och med. Jag är såååå jävla nöjd med denna utveckling och som ni ser så är jag fit som fan. 

Sen talade jag med kollegan i Torsby som dessutom är 1 år äldre än mig. Han sprang/cycklade/klättrade/åkte skidor (skidtunnel)/ åkte inlines i ungefär 34 mil under två dygn i helgen som var. Det var någon multisporttävling som han är med i för 100- ade gången. Nej på riktigt alltså 34 mil!!!

Fan för dig Micke, jag tänker från och med nu inte låtsas om din bedrift och helt fokusera på mig. //Patrik, tränade nyss i 1, 5 timme faktisk 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0