Milen samt Köttet

Långlöp och krillning står på schemat idag. Eftersom vi nu har undanröjt alla hinder för att jag skall kunna ta mig runt milspåret idag så finns det en risk att jag nu i eftermiddag måste göra just det, springa milen. Om det går vägen så är det verkligen ett rekord på så många olika sätt. Går det inte vägen så hoppas jag att jag iaf tangerar 6,5 km vilket är mitt nuvarande rekord utan att stanna eller gå. Mm, spännande så man får ränndret. 

Under kvällen vankas det grillning hos två kompisar till Anna. vi får se hur jag sköter mig, har sagt att jag skall hålla min undan alkohol så att jag inte börjar slåss efter vifta med knivar. Men trycket kanske blir för stort så att jag helt enkelt måste dricka. Nää nu stundar spåret.../Patrik, känner sig lite sjuklig inför uppgiftern, nej vänta, det är nog ödmjukehet.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bloggar aldrig Anna? Hon är ju den roliga.

2011-07-06 @ 00:23:48
Postat av: Patrik

Om jag det visste?! Man kan bara tjata så mycket...

2011-07-06 @ 00:59:43
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Värsta fysbloggen har det blivit nu...

2011-07-06 @ 06:59:15
URL: http://ionlywish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0