Lite gnat om fina kort och sånt.



Blir ni som jag inte lite trötta ibland på alla fantastiska foton som dyker upp på fejjan och i bloggar. Tagna av vanliga personer med mer eller mindre stora ambitioner. Jag vet inte varför det stör mig så där lagom lite men det hamnar iaf på min radar. Alla är nu mera intresserade av "foto", och skulle kunna tänka sig att jobba med det. Sen vill dom ha kommentarer om vilka fantastiska motiv dom har, ett öga, en regndroppe som sakta lämnar ett löv, en ödslig väg eller en extrem närbild på en blomma.

Jag vet inte, det är fint och så, men jag förmår mig inte ens utveckla varför jag stör mig så där lagom på det, jag vill bara tjata lite om det. Så att inte inte får för er att jag tycker att det är oki.

Här ovan är iaf ett kort på en stol...och ett bord.  



Vad ser ni själva? Ser ni golvet, uttaget eller kanske elementet? Jag kallar den tomhet och tycker att det är jättedjupt.



Här är en vägg på ett sjabbit hotell/motell i Tyskland. Jag kallar den vägg på sjabbit hotell/motell i Tyskland.

/
Patrik, inte fullt så konstnärlig


Kommentarer
Postat av: Catharina

Klart man går på reklam så jag kunde givetvis inte låta bli att klicka mig hit ifrån Annas sida ( I only wish) Kul att titta in hos er och just detta inlägget tycker jag faktiskt var ganska roligt på nåt sätt....:)

2011-07-03 @ 19:20:41
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Patrik

Tack du!! Hoppas du inte vart avskräckt?! He d Gött..

2011-07-03 @ 22:45:21
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Vanja

Jag ser en röd fläck på golvet och tycker det ser ut som att den skulle kunna komma från en... matta från Rusta?

2011-07-04 @ 12:02:44
Postat av: Patrik

Vanja du är lika klok som du är observant. Det är faktiskt så att renoveringen kostade 42000kr. Go Rusta!!

2011-07-04 @ 13:45:17
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0