Lek och storhushåll!

I dagarn a två har vi haft finbesök av Isas kusiner ifrån storstan. Vi har lekt hela dagarna på olika sätt, men för att sammanfatta det:
- Bad
- Lekplatser
- Lekland
- Glass
- Innelek
- Utelek
- Mat


Själv slog jag igår mitt rekord på 4,8km banan när jag och brosan sprang. Idag gymnade jag sista gången innan Danmark. Men innan dess så blir det eldprovet för Anna och mig när vi drar på 40- årsfest i morgon utan Isa. Första natten hon är utan någon av oss ever. Vi kommer att ställa fram mycket god mat och lägga fram blöjor som borde täcka behovet. Sen fyller vi olika vattenflaskor och ber även grannen komma in om han hör något konstigt. Borde funka, hon är rätt självständig.







Anna och Isa badar på leklandet!





Galet långa rutschkanor, jag åkte själv en fritt fall variant som fick det att brännas i röven! Kul värre/Patrik som barn på nytt.

Kommentarer
Postat av: Bror

Kan bara instämma. Tack för maten och alla aktiviteterna!

2011-07-09 @ 08:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0