I går kvälls

Gårdagskvällen till ära köpte min Svägerska hem några öl så att vi skulle tordas umgås på egen hand medan Patrik var på den där vuxenfesten. Hur mycket jag än tjatade om att få följa med så var svaret blankt nej. Jag var för ung för en så mogen fest och dessutom ville han att jag skulle stanna hemma och putsa hans förlovningsring. Uppenbarligen resulterade det i att några av festens deltagare vägrade ta hänsyn till en upptagen karl och under kvällen fick jag suspekta sms från festens badrum med halvnakna karlar tafsandes på varandra. Bilder kommer på bloggen så fort vi är hemma i säkerhet i Karlstad igen. Vidare var festkvällens tema chili och chardonnay vilket även det visade sig vara till min nackdel när jag nu delar bil med bakfyllefisar från helvetet. Jag har det inte speciellt lätt ska ni veta! Jag misstänker en världsomfattande konspiration mot mig där även Isa är involverad. Hon sparade nämligen sin allra största bajsfest åt sin ömma moder som gick av stapeln strax efter att Patrik lämnat för fest. Nu är vi åtminstone på väg hem igen. Några pengar fattigare men massa kusinmys, blöjor och bebiskläder rikare. Sammanfattningsvis en mycket bra vistelse (bortsett från Patriks slampiga beteende då). En massa bilder kommer som sagt senare ikväll. Nu håller jag bara en tumme för att barnet sover hela vägen hem och den andra tummen funderar jag på att trycka upp i Patriks arsle för att slippa gaskammardöden. //Anna, nio kilo tyngre efter sedvanlig fikaturné

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan bara säga att jag lider med dig...

Att gasas ihjäl kan inte vara den skönaste döden, precis...

2009-10-18 @ 18:01:13
URL: http://ionlywish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0