Tv-jakten

Jaha. Så fick man nästa instans på halsen IGEN! Radiotjänst hävdar å det bestämdaste att dom varit hemma hos oss i Umeå och sett att vi minsann innehar en svart 25" tv. Patrik försökte förklara att han bara varit inneboende hos den här mannen i Umeå och att han, i vilket fall som helst, inte sett till en svart 25" are. Men då måste man se till att skicka papper och ompröva och ha sig minsann. Jävla Sovjetsverige!!!!  Jag blir så trött på Radiotjänst. Beskatta skiten om staten promt ska ha betalt av alla.

Men så är det ju Kiruna också (förlåt Åsa, du är undantaget...)

//Anna, åter på fältet.


Kommentarer
Postat av: Jeanette Graetsch

Radiotjänst måste jobba efter gamla Stasi-protokoll! Finns det någon statliga instans som är überjävligare??

2009-05-25 @ 11:00:27
Postat av: Anna

Nej...

2009-05-25 @ 11:42:18
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Åsa W

Hahhaahahaaaa ni trodde kanske att bara för att vi bor så låååångt borta så ser vi inte era förehavanden. Men ojoj vi har superkoll, så hur var det nu med den där lilla svartvita? ;-) Nej jag skojar bara. De verkar väldigt nitiska.Löjligt faktiskt. Precis som du säger- beskatta det hela och skippa hetsjakten. Jag ringde faktiskt dit för att leka att vår tv hade gått sönder och att vi inte skulle skaffa ngn ny. Jättebra ide tänkte jag. Men det blev lite pinsamt när tjejen i andra änden säger- nämen hej Åsa, det är Anna här. Alltså en Anna som jag känner och som visste att varje andetag var en fet bluff... (Radiotjänst nej tack) MEN KIRUNA ja tack.:-)

2009-05-25 @ 11:51:22
Postat av: Patrik

Jenette: Om Statsi hade haft Radiotjänst resurser hade öst aldrig fallit.

2009-05-25 @ 11:53:15
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Jeanette Graetsch

Så sant! När kommer kotten ut egentligen???

2009-05-25 @ 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0