Töcksforstöcken



Det enda köpcentrumet mig vetligten som har en sådan lantlig utsikt ifrån foodcourten (lite hybris att kalla den foodcourt men då förstår Stockholmarna). På sommaren går det tydligen båtar till bryggan med shoppare. Hoppas att det kommer kunder då iaf för var det mer än 1000 pers där idag så var det bra.





Det finns där en affär....Denna affär är anledningen till att man skämtar om folk från landet. Det är ingen ironisk affär (isf är dem grymt bra för jag har inte detekterat någon ironi what so ever) utan de som jobbar och handlar där tycker att dem har fina bra grejjer. För att ge er en helhetsbild, dem har stora knivar i fåniga utföranden samt ett antal samurajsvärd. De har stora illa målade bilder av Elvis och James Dean och co. Fjärrkontroller till mannen som man styr frun med, givetvis med sexuella komandon och tjatmute förprogrammerade på de olika knapparna (Nää Jocke sådan finns inte på riktigt, den är på skoj). "Tabita and Tabita" är namnet jag hade gett den om jag hade fått ha så pass mycket inflytande som jag borde./Patrik, inte road.  

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag som STOCKHOLMARE undrar då om det är som typ Buttricks då da???

Det kan väl inte vara som typ onoff ;-)

2009-05-26 @ 19:22:41
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0