Så börjar fikamästerskapet igen

"Man vet att man är djävulskt trött på att skriva uppsats
då vaxa bikinilinjen känns som "ett trevligt avbrott"
".

Citatet är taget från en annan blogg, Jennys. Och eftersom hon är en av dessa bloggare som hävdar att dom har ett annat liv än att sitta framför datorn och blogga, uppdaterar hon väldigt sällan, vilket resulterar i att jag får samma ord uppsmällt i ansiktet varje dag. Ett väldigt fint citat btw.

Jag vill mena på att det skridit såpass långt fram i graviditeten att skall det vaxas någon bikinilinje så är det antingen Patrik som står för det eller så får man handla lite på känsla. Detta är dock inte att rekommendera om man är jättetrött och sliten, eftersom duschkabinen ibland ser ut som splatterfilmen Bad taste efteråt. Och då måste man ställa sig och städa ur den också.

Sen kan man såklart skita i det också.

Det är bl a detta vi pratar om när vi besöker barnfamiljen W i Stockholm och man anar en viss genans och eftertänksamhet inuti mig anser jag. Det är värdsliga saker att avhandla detta.


Idag ska jag tydligen agera mänsklig support i fotosammanhang igen. Jag får dock inte vara linslus längre utan ska bistå fotografen på nåt vis. Jag fattade inte riktigt men jag ska träffa fotograf med modell på vanliga fiket i stan klockan två. Jag som bara skulle vara hemma och softa hela dan. 

Patrik jobbar i Töcksfors idag, kommer hem sent.

//Anna, i behov att vara uttråkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0