In i tidsmaskinen...

Of till min ungdom it is idag alltså. Till Torsby för att snabbvisitera lite människor. Den här förlossningen verkar inte behaga starta så jag får väl hitta på roliga saker under tiden tänkte jag. Patrik drog till en annan håla, mer västerut, typ Töcksfors och han tänker försöka pruta till sig billiga barnsaker på en affär där vilket låter ypperligt i mina öron. Hoppsan! Jag ska ju betala lite räkningar idag. Tack och lov har inte försäkringkassan börjat strula ÄN... Så vi är sådär blivande-småbarnsföräldrar-rika för tillfället. Dvs, vi har en liten slant till övers efter räkningar och storhandling!! Hurra för oss!

Jag har blivit strängeligen beordrad att fota lite idag så jag ska försöka att komma ihåg det då.

//Anna, mer och mer Svensson.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack. :)

Fortfarande svårt att fatta att det faktiskt är våran, att vi inte måste lämna tillbaka han snart. :)

Inte länge kvar hos er nu va?

Kram

2009-05-26 @ 11:15:09
URL: http://elliinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0