Gästblogg...

Hejsan hoppsan, nu är det Patriks kloka syster som bloggar.
Tänkte bara säga att med lite hjälp från min dotter så har jag
äntligen fått lite ordning på den här bloggen.
Och Anna, jag tog bort den hemska blåa headern som P ville ha,
för det passade verkligen inte estetiskt ihop. Jag vill ju inte göra något
som ser ut som en barnteckning  ;-P

Men ett problem kvarstår, och det är att när man öppnar
bloggen i explorer så ser det ut som det ska.
Och när man öppnar med Mozilla så är den rosa bloggen kvar....?
Jag hoppas och tror att det löser sig av sig själv om någon/några
dagar. Jag tror att det hänt mig förut.

Hoppas ni är nöjda och alla läsare också, annnars vet ni vart ni
ska höra av er.
Sov gott Over and out
//Anna

shit måste länka också, här finns jag  ;-D

Kommentarer
Postat av: Beda

Oooh, bloggen är väldigt fin!



Kan meddela att den fungerar alldeless utmärkt i Firefox också..

2009-05-10 @ 00:39:51
Postat av: Beda

Fast firefox och mozilla är ju iofs samma..

2009-05-10 @ 00:42:02
Postat av: Patrik

Oj vilka friheter konsulterna tar sig, först frångår dem den förskräckligt blåa färgen och sen gästinlägg!! Mm, det vart fint men tanken var lite att det INTE skulle vara så estetiskt. Thanks iaf då!!!

2009-05-10 @ 10:22:46
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Konsulten skickar faktura sen, hör av er om nåt ska ändras..

2009-05-10 @ 10:24:42
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

All heder och pannkakor åt Jessica och Anna för designen. Mycket smakfullt (eller så smakfullt det kan bli, efter våra önskemål). Och nu hoppas jag att alla som klagat på textstorleken slutar med det och däför kan läsa och kommentera.

2009-05-10 @ 10:33:58
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0