Fixar´n

Jag har ordnat mig underhållning i form av prat och promenad i Mariebersskogen, DEN LÅNGA TUREN! Jo, än går det, om än inte så fort som förut. Sedan har jag uppenbarligen skött mig fantastiskt som sällskap för modern hade den goda smaken att bjuda kvar mig hos henne på pannkakor. Så nu sitter jag och inväntar kakorna med spänning. Patrik lyckades manipulera till sig en pannkaka eller två med hemkörning tills ikväll. Det där natterijobbet kommer pajja ämnesomsättning och rutiner totalt så jag förväntar mig inte att ha min vanliga karl igen förrän nån gång mitt i veckan.

Solen skiner, magen spänner, kaffebryggaren blev ren, pannkakor är gott. Så va fan kan man klaga på egentligen?

//Anna, klättrar uppåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0