Dagen av fullt upp.

En promenad genom regnet slutade som en dränkt katt i stan. Mötte M och gick och lunchade och bitchade om hur ensam och övergiven jag var fast det egentligen hade gått över vid det laget.  Kollade i butikerna på massvis med klänningar som jag skulle köpt om jag fortfarande varit storlek 36 och inte storlek höggravid. Tur att jag slapp köpa dessa! Hade inte haft råd! Träffade Tommy och mutade honom, med hjälp av mat, till att hjälpa mig hämta vardagsrumsbordet som kommit idag.

Fel nummer ett:
Bordet är MYCKET mindre än jag trodde.

Fel nummer två:
Bordet var trasigt.

Fel nummer tre:
Jag måste själv emballera det ordentligt innan DHL kommer och hämtar det igen.

Bajs.

Men det tar vi nästa vecka (dvs Patrik emballerar och skickar tillbaks har jag bestämt för när man blir ensamlämnad till förmån för spritfest infinner sig det vetot automatiskt).
Nu väntar jag på mamma och syster och medhavd kinamat. Har haft så fullt upp idag att jag inte hunnit tröstäta nånting än!! Måste nog skynda på till en godisaffär...

//Anna, håller ut 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0