Umeårapport

Vi gick upp för tidigt, morgon om man frågar mig, eftermiddag om man frågar frun, kl 1000 är iaf för tidigt. jag håller på att bunkrar med sömn för enligt vissa källor så blir det mindre av den varan när barnet behagar komma, hur förstår jag inte riktigt eftersom den kommer att sova typ hela tiden. Iaf den första tiden, så mycket för att gå ut och sparka boll och vara en aktiv pappa.

Nu skall vi iaf aktivera oss, detta efter en långfrukost med Annas hemlagade tekakor framför hundviskaren. Vi skall ut och gå, vi läste i Annas mödravårdsjournal att vi tydligen motionerar regelbundet så det är bara att spotta i näven och ta sig ut. Min fetma känner inga gränser men jag får inte beklaga mig här hemma så jag gör det på nätet ist, hur som: på med kängorna och ut å marscha./Patrik, motionär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0