Hur borde man må?

- Jag har varit sysslolös sen i september (i stort).
- Jag har ett kraftigt begränsat umgänge här.
- Jag bidrar lite till ekonomin.
- Jag är ensam till stora delar av veckorna.
- Jag har haft för mycket tid över till att fundera. 

Jag kanske borde vara jättedeppig, men jag kan inte låta bli att se fram mot flytten och allt det nya där nere. Allt som inte är här är bra just nu, så det där med att "fånga dagen" här och nu känns inte så lockande, varför vill man fånga något som inte är bra? Som en vän sa till mig nyss angående det där med att fånga dagen. - Vet dom inte att han som levde efter det måttot i filmen som gjorde utrycket känt dog? how is that working for you? som den där TV-doktorn hade sagt./Patrik, tänker inte fånga dagen utan längta vidare till en bra dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0