Help me Obi- Wan...



Det är såna här dagar (då menar jag givetvis dagar då vår biologiska dotter är galen och ingeting duger förutom mammas tuttar och då hon också vägrar att sova) som  vi kan sakna vår styvdotter och den hjälp som vi kunde ha fått om hon nu inte var så korkad att hon bor i Umeå.

Det är väl mest det vi har sysslat med sen jag kom hem. Vaggat av och an och varit full av underbar frustration. En stor medalj till lilla frun som inte dör då jag är på jobbet. Men det är väl en sån där fas kan jag tänka. /Patrik, the tröttness.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nu är det dåligt drag med bilder på Isa. Även om bilder på Åsa också är söta.

2009-07-12 @ 21:25:10
Postat av: Anna

INSTÄMMER!!!



/Faster

2009-07-12 @ 21:55:28
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0